مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 19:202021-10-21اقتصادي

کیفیت ساخت در کشور خراب است


کیفیت ساخت در کشور ما نامطلوب و خراب است و به همین دلیل عمر مساکن احداث شده پایین آمده است.

- اردبیل- وزیر راه و شهرسازی گفت: کیفیت ساخت در کشور ما نامطلوب و خراب است و به همین دلیل عمر مساکن احداث شده پایین آمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رستم قاسمی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه راه و شهرسازی در اردبیل اظهار کرد: ما روش تأمین منابع مالی را هم در حوزه مسکن و هم اجرای طرح های بزرگراهی تغییر دادیم و تلاشمان بر این است تا بدون اتکا به اعتبارات دولتی، از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه گذاران بیشتر استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در احداث بزرگراه ها و خطوط ریلی کشور سرمایه گذاران با اطمینان خاطر از بازگشت سرمایه و تأمین سود خود می توانند مشارکتی فعال داشته باشند، تصریح کرد: هم در بودجه سال آینده و هم برنامه هفتم توسعه راهکارهای خوبی در این زمینه پیش بینی شده است.

وزیر راه و شهرسازی به طولانی شدن راه آهن اردبیل بعد از گذشت 16 سال اشاره کرد و گفت: برای تکمیل راه آهن اردبیل یک هزار میلیارد تومان منابع پیش بینی شده که قرار است 400 میلیارد تومان آن از طریق بانک ها تأمین شود.

قاسمی افزود: آنچه که در کشور از سوی مدیران و مسئولان باید مورد توجه قرار گیرد پیگیری طرح ها و پروژه هاست و مدیرانی که در این زمینه پیشقدم شوند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت ساخت در کشور خراب است

کیفیت ساخت در کشور خراب است