مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 17:352021-10-21بين الملل

جنبش حسینیون آذربایجان به دنبال گفتمان سازی است


رهبر مقاومت حسینیون آذربایجان با بیان اینکه همه فعالیت های جنبش مقاومت حسینیون برای انتقام سخت است، گفت: آذربایجان در یک منطقه حساس است که رژیم صهیونسیتی و قدرت های شیطان آن جا را حیاط خلوت خود کرده اند.

- ایسنا/زنجان رهبر مقاومت حسینیون آذربایجان با بیان اینکه همه فعالیت های جنبش مقاومت حسینیون برای انتقام سخت است، گفت: آذربایجان در یک منطقه حساس است که رژیم صهیونسیتی و قدرت های شیطان آن جا را حیاط خلوت خود کرده اند.

شیخ توحید ابراهیم بیلی عصر امروز (29 مهرماه) در اجلاسیه دومین کنگره شهدای دانشجو استان زنجان که در سالن روزبه دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار شد، با بیان اینکه حسینیون آذربایجان مدافعان حرم اهل جمهوری آذربایجان هستند که از سال 2013 میلادی با بزرگواری حاج قاسم سلیمانی به جبهه بزرگ حق پیوستند، اظهار کرد: متاسفانه 1500 نفر از مردم جمهوری آذربایجان به داعش پیوستند که در تاریخ برای شیعیان یک ننگ بزرگ است.

با حمایت شهید سلیمانی، مدافعان حرم به جنبش مقاومت حسینیون تبدیل شدند؛ نه تنها بحث امنیتی - نظامی بلکه در بحث فرهنگی، جریان سازی و گفتمان سازی به صورت جدی فعالیت می کنند.

این رهبر مقاومت با بیان اینکه همه فعالیت های جنبش مقاومت حسینیون برای انتقام سخت است، گفت: آذربایجان در یک منطقه حساس است که رژیم صهیونسیتی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش حسینیون آذربایجان به دنبال گفتمان سازی است

جنبش حسینیون آذربایجان به دنبال گفتمان سازی است