مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 17:052021-10-21فرهنگي

اجرای «هفتاد و شش دو صفر» به پایان رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پرفورمنس هفتاد و شش دو صفر به کارگردانی بهمن عباسپور که به دلیل تقاضا و استقبال گسترده مخاطبان از این اجرا، - هفتاد و شش دو صفر یکی از متفاوت ترین و طولانی ترین اجرا های روی صحنه بعد از شش اجرای 4 ساعته و با استقبال فوق العاده ی مخاطبان به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پرفورمنس هفتاد و شش دو صفر به کارگردانی بهمن عباسپور که به دلیل تقاضا و استقبال گسترده مخاطبان از این اجرا، به مدت دو شب دیگر تمدید شده بود، شب گذشته پس از شش شب، اجرا های خود را به پایان رساند.

پرفورمنس هفتاد و شش دو صفر که اجرا های خود را از روز سه شنبه 20 مهر ماه آغاز کرده بود، در این مدت هر شب 4 ساعت و بدون وقفه از ساعت 16:00 تا 20:00 در گالری پاییز خانه هنرمندان ایران اجرا می رفت و با استقبال بی نظیر علاقه مندان به پرفورمنس همراه بود.

در این پرفورمنس، اجراگر در طول 4 ساعت اجرا به همراه یک عروسک از جنس اسکلت، بطری آب معدنی، گونی و برگ درخت درون یک آکواریم 2 در 1 متری شیشه ای پر از آب قرار می گرفت و تمامی جهان نمایش و کشمکش ها در آکواریوم اتفاق می افتاد.

موضوعی که این اجرا را بیش از پیش برای مخاطبان جذاب کرده بود، مدت زمان زیر آب بودن اجراگر این نمایش بود که بهمن عباسپور چیزی در حدود یک ساعت و نیم از تایم چهار ساع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای «هفتاد و شش دو صفر» به پایان رسید

اجرای «هفتاد و شش دو صفر» به پایان رسید