مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 16:502021-10-21اقتصادي

کارگران هفت تپه بیمه تکمیلی می شوند


مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از فعال شدن بیمه تکمیلی و ارائه خدمات درمانی مناسب به کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت تپه خبر داد.

- مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از فعال شدن بیمه تکمیلی و ارائه خدمات درمانی مناسب به کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت تپه خبر داد.

عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: پس از واریز دو حقوق معوقه، به دنبال راه حل هایی هستیم تا شرایط زندگی کارگران هفت تپه بهبود یابد و در این راستا به منظور حفظ سلامت و کاهش هزینه های درمانی، کارگران هفت تپه و خانواده های آن ها از اول آذر ماه تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می گیرند.

وی از تصمیم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای رفع مشکل بیمه مهر و آبان کارگران هفت تپه قدردانی کرد و گفت: از آذر ماه جاری حق بیمه تامین اجتماعی کارگران همزمان با سایر کشت و صنعت ها پرداخت می شود و تحت پوشش بیمه تکمیلی نیز قرار می گیرند.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در ادامه از تمهیدات این شرکت برای رفاه بیشتر کارگران هفت تپه خبر داد و گفت که مسائل و مشکلات کارگران هفت تپه مانند سایر کشت و صنعت های نیشکری در اولویت است و برای بهبود وضعیت موجود تلاش می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران هفت تپه بیمه تکمیلی می شوند

کارگران هفت تپه بیمه تکمیلی می شوند