مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 15:002021-10-21اجتماعي

انتخاب مدیران جوان، کارآمد و جهادی برخواسته از دانشگاه؛ فرصتی برای نوسازی سرخس


یک استاد دانشگاه، انتخاب مدیران جوان، کارآمد و جهادی برخواسته از دانشگاه را فرصتی برای نوسازی سرخس عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخس، مصطفی ربانی از اساتید دانشگاه های نقش اساسی در پرورش و تربیت دانش آموزان و دانشجویان به عنوان مدیران آینده کشور را برعهده دارند.

جوانگرایی در رده های مختلف مدیریت های میانی می تواند منجر به تحرک و پویایی کشور شده و کادرسازی برای علم استادان در دانشگاه و معلمان در مدارس زمانی اثرگذار و مهم است که در راستای ایجاد جریان نخبه پروری و مدیرپروری مطابق با سند الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت باشد.

در این مسیر سیستم های آموزشی و آموزش عالی در شهرستان سرخس نیز باید در راستای بسترسازی و فرآیندسازی برای تربیت مدیران مومن، متخصص، متعهد، کارآمد و مورد نیاز بخش های مختلف جامعه سرمایه گذاری و برنامه ریزی کنند.

برای نیل به اهداف توسعه متوازن و پایدار و حل مشکلات عمده شهرستان سرخس از جمله اشتغال، معیشت، پروژه های عمرانی، مشکلات حوزه انرژی و مدیریتی باید بر اساس راهکارهای علمی کارشناسی که در دانشگاه و توسط متخصصین و فرهیختگان تبیین می شود گام برداشت.

اینک آزمونی بسیار تعیین کننده پیش روی سیستم های شایسته گزینی و نظام برنامه ریزی استان است تا با انتخاب های خود هموار کننده مسیر توسعه و پیشرفت شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب مدیران جوان، کارآمد و جهادی برخواسته از دانشگاه؛ فرصتی برای نوسازی سرخس

انتخاب مدیران جوان، کارآمد و جهادی برخواسته از دانشگاه؛ فرصتی برای نوسازی سرخس