مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 14:252021-10-21اقتصادي

باند اصلی فرودگاه اردبیل را فورا تکمیل می کنیم


وزیر راه و شهرسازی در بدو ورود به فرودگاه اردبیل از باند اصلی این فرودگاه و سیستم روشنایی در حال نصب آن بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رستم قاسمی عصر پنجشنبه به همراه استاندار اردبیل با حضور در باند اصلی فرودگاه اردبیل از بخش های مختلف آن بازدید و در جریان تجهیز روشنایی و سیستم آیلس آن قرار گرفت که قرار است با تکمیل این پروژه پروازهای فرودگاه اردبیل به شکل مطلوب انجام شود.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: ما آمادگی داریم تا نسبت به خرید تجهیزات و تأمین منابع اقدامات حمایتی را انجام دهیم و در هفته های آینده این مجموعه به شکل کامل به بهره برداری می رسد.

رستم قاسمی تصریح کرد: شرکت های داخلی مورد حمایت هستند و ما در خرید سیستم روشنایی از ظرفیت این شرکت ها استفاده کردیم و قطعاً با این فرآیند سرعت تکمیل پروژه بیش از گذشته خواهد بود.

در این بازدید مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل نیز به هزینه کرد 24 میلیارد تومانی برای تجهیز و نوسازی باند اصلی فرودگاه اشاره کرد و گفت: تاکنون 20 میلیارد تومان منابع طبق قرارداد هزینه شده است.

محمد قصابی افزود: این پروژه در مراحل تکمیل و رفع نقص احتمالی وجود دارد و با بهره برداری کامل از باند اصلی به همراه تجهیزات آیلس و یخ زدایی در این فرودگاه کنسلی پروازها به کمتر از 20 تا 30 درصد خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند اصلی فرودگاه اردبیل را فورا تکمیل می کنیم

باند اصلی فرودگاه اردبیل را فورا تکمیل می کنیم