مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 14:252021-10-21حوادث

آمریکا: تجاوز به زنی در قطار مقابل چشمان نظاره گر مسافران


فرد متجاوز که شروری سابقه دار بوده در مقابل چشمان دیگر مسافران 8 دقیقه به زنی تجاوز کرده و دیگر مسافران حتی زحمت تماس با مرکز فوریت های پلیسی را به خود نداده اند.

- فرد متجاوز که شروری سابقه دار بوده در مقابل چشمان دیگر مسافران 8 دقیقه به زنی تجاوز کرده و دیگر مسافران حتی زحمت تماس با مرکز فوریت های پلیسی را به خود نداده اند.

بی تفاوتی مسافران قطاری شهری در شهر فیلادلفیا آمریکا به اقدام یک مرد 35 ساله در تجاوز به یک زن در قطار، با واکنش های زیادی مواجه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از آسوشیتدپرس، این حادثه ساعت 10 چهارشنبه شب 13 اکتبر ( یک هفته پیش) در قطار شهری در فیلادلفیا مرکز ایالت پنسیلوانیا آمریکا روی داده است.

مرد متجاوز که یک شرور باسابقه بوده به زنی در قطار در مقابل چشم دیگر مسافران تجاوز کرده در حالی که دیگر مسافران اقدامی در برابر او انجام نداده و حتی برخی مسافران از صحنه حادثه با گوشی های تلفن همراه خود فیلم گرفته اند.

فرد متجاوز که شروری با سابقه است در حالی که مسئولان قضایی فیلادلفیا می گویند فیلم دوربین مدار بسته از حادثه که روایتگر چند و چون ماجرا و تعداد مسافران حاضر در واگن قطار در دست بررسی است، اما رییس پلیس فیلادلفیا از این حادثه ابراز شرمساری کرده و عدم واکنش دیگر مسافران را به باد انتقاد گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: تجاوز به زنی در قطار مقابل چشمان نظاره گر مسافران

آمریکا: تجاوز به زنی در قطار مقابل چشمان نظاره گر مسافران