مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 14:002021-10-21بين الملل

طالبان نشست مسکو را «خوب» توصیف کرد


«عبدالسلام حنفی» که طالبان وی را معاون نخست وزیر خود معرفی کرده، گفت که «دیدار در مسکو خوب و مفید بود و همگان بر سر امنیت پایدار افغانستان اتفاق نظر داشتند».

- عبدالسلام حنفی که طالبان وی را معاون نخست وزیر خود معرفی کرده، گفت که دیدار در مسکو خوب و مفید بود و همگان بر سر امنیت پایدار افغانستان اتفاق نظر داشتند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالسلام حنفی معاون نخست وزیر طالبان اعلام کرد که موقعیت روسیه در این منطقه خوب و قوی است و می تواند کاری برای تثبیت امنیت منطقه انجام دهد و این بسیار مهم است.

ما به دنبال برقراری ارتباط با همه کشورها از جمله ایالات متحده هستیم .

حنفی که با شبکه خبری روسیا الیوم گفت وگو می کرد، مدعی شد که حقوق بشر در افغانستان اکنون وجود دارد و همه مردم کار می کنند و از حق تحصیل و کار برخوردارند .

وی درباره بمب گذاری های رخ داده در افغانستان هم گفت: انفجارها در هر کشوری ممکن است رخ دهد، اما ما مصمم به حفظ امنیت همه افراد هستیم .

معاون نخست وزیر طالبان تصریح کرد: اینها جنایاتی هستند که توسط جنایتکاران و برخی که دارای عقاید افراطی هستند، صورت می گیرد و هیچ ارتباطی با شریعت ندارند، در حالی که ما مصمم به برقراری عدالت و قانون هستیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طالبان نشست مسکو را «خوب» توصیف کرد

طالبان نشست مسکو را «خوب» توصیف کرد