مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 13:252021-10-21سياسي

امروز امنیت مطلوب در جامعه برقرار است


رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: امروز امنیت مطلوب در جامعه برقرار است و دشمن برای برهم زدن امنیت مردم نقشه می کشد و گره های اقتصادی را با تدبیر و همگرایی می توان حل کرد.

- ایسنا/اصفهان رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: امروز امنیت مطلوب در جامعه برقرار است و دشمن برای برهم زدن امنیت مردم نقشه می کشد و گره های اقتصادی را با تدبیر و همگرایی می توان حل کرد.

محمدرضا حبیبی، امروز (پنجشنبه_ 29 مهر) در آیین معرفی رییس دادگستری شهرستان آران و بیدگل، اظهار کرد: این شهرستان به دو صفت شجاعت و سخت کوشی شهره است و با همین پشتوانه در همه زمینه ها به توسعه رسیده و بسیاری از ناملایمات را با موفقیت طی کرده است.

وی افزود: شهدای دانش آموز 20 درصد شهیدان شهرستان را شامل می شوند که نشانه تلاش معلمان برای تربیت صحیح و فعالیت های فرهنگی در آران و بیدگل است و مسئولان باید برای حفظ این ارزش ها تلاش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس کل دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: دعواهای سیاسی و منافع شخصی و حزبی باعث فاصله گرفتن از این افتخاراتی می شود که از پیشینیان به ما رسیده است و زمانی متوجه می شویم همه دستاوردها به دلیل غفلت مسئولان از بین رفته است و گرنه مردم در همه صحنه ها حاضر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز امنیت مطلوب در جامعه برقرار است

امروز امنیت مطلوب در جامعه برقرار است