مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 13:252021-10-21سياسي

بازگشایی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان به صورت پلکانی/ کمبود معلم در شهرستان


سرپرست دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: این دانشگاه با محوریت سلامت و به صورت پلکانی برای دانشجویانی که دو دوز واکسن کرونا زده باشند، فعالیت خود را آغاز می کند.

- بازگشایی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان به صورت پلکانی/ کمبود معلم در شهرستان ایسنا/کرمان سرپرست دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: این دانشگاه با محوریت سلامت و به صورت پلکانی برای دانشجویانی که دو دوز واکسن کرونا زده باشند، فعالیت خود را آغاز می کند.

رضا رنجبرکریمی امروز 29 مهرماه در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب که دانشگاه را منشأ تحول معرفی کردند، اظهار کرد: دانشگاه با تربیت نیروهای متعهد، متخصص و متدین و سراریز شدن آنها در جاهای مختلف جامعه و ارائه راهکارهای نوین و اثربخش می تواند حلال مشکلات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جامعه باشد.

وی افزود: دانشگاه ها باید با هدفمندکردن تحقیقات علمی و پژوهشی خود گرهی از مشکلاتی که جامعه و ادارات با آن سروکار دارند، باز کنند که اگر چنین شود دانشگاه مکان مقدس و علم، نافع خواهد بود.

رنجبرکریمی با اشاره به بازگشایی دانشگاه ها در نیمه دوم آبان ماه، تصریح کرد: ابتدا با اولویت دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دانشجویان دکتری که بالای 100 نفر هستند و سپس کارشناسی ارشد که بالغ بر 1000 نفرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان به صورت پلکانی/ کمبود معلم در شهرستان

بازگشایی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان به صورت پلکانی/ کمبود معلم در شهرستان