مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 13:202021-10-21سياسي

فرزند شهید یاسوجی که خودسوزی کرده بود درگذشت


مدیر روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد از فوت فرزند شهید که روز سه شنبه جلوی بنیاد شهید استان خودسوزی کرده بود، - خبر داد.

مهرعلی مختاری نیا در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: فرزند شهید برازیده که 2 روز پیش به دلیل خودسوزی جلوی این اداره کل در شهر یاسوج به بیمارستان منتقل شده بود، فوت کرد.

روح الله پرازیده متولد 1362، دارای سه فرزند و فرزند شهید گل محمد پرازیده بر اثر حادثه تلخ خودسوزی مقابل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز دار فانی را وداع گفت.

گفتنی است، صبح روز سه شنبه 27 مهر ماه 1400 فرزند شهید برازیده جلوی اداره کل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام به خودسوزی کرد.

او درخواست اشتغال داشت.

به گفته مسئولان، متوفی در روز سه شنبه مستقیم به پشت بام ساختمان اداره بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد می رود تا خود را از پشت بام به پایین بیندازد که همکاران متوجه او می شوند و با صحبت کردن، او را آرام کرده و از این کار منصرف می کنند و مشکلش را جویا می شوند و می گوید مشکلم بیکاری است.

همکاران به او قول می دهند که مشکلش حل می شود و می گویند اگر وام اشتغال و یا بلاعوض خواستید به شما می دهیم راضی می شود و از ساختمان بیرون می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزند شهید یاسوجی که خودسوزی کرده بود درگذشت

فرزند شهید یاسوجی که خودسوزی کرده بود درگذشت