مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 13:202021-10-21سياسي

قالیباف: برای حل مشکلات بین قوا اجماع وجود دارد


رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب قانونی در حوزه جمعیت و خانواده، اشتغال عمومی و رفع موانع اشتغال در مجلس، عنوان کرد: در حوزه سیاست خارجی نیز قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها تصویب شد.

- رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب قانونی در حوزه جمعیت و خانواده، اشتغال عمومی و رفع موانع اشتغال در مجلس، عنوان کرد: در حوزه سیاست خارجی نیز قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها تصویب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدباقر قالیباف در دیدار با با آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد نبی اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ص) و نیز گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله محمد یزدی رییس فقید جامعه مدرسین، عنوان کرد: نامه مفصلی که از جامعه مدرسین دو ماه بعد از تشکیل مجلس یازدهم ارسال شد، نامه دقیقی بود که تک تک موضوعات اصلی آن نامه از اولویت های مجلس قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به تصویب قانونی در حوزه جمعیت و خانواده، اشتغال عمومی و رفع موانع اشتغال در مجلس، عنوان کرد: در حوزه سیاست خارجی نیز قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها تصویب شد.

قالیباف در ادامه با بیان این که فهم مشترکی میان مجلس و نکاتی که مطرح کردید وجود دارد ، کنترل رشد نقدینگی، اصلاح ساختار بودجه و بورس از موضوعات مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: برای حل مشکلات بین قوا اجماع وجود دارد

قالیباف: برای حل مشکلات بین قوا اجماع وجود دارد