مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 12:502021-10-21بين الملل

آغاز عملیات ساماندهی به وضعیت شبه نظامیان و چهره های تحت تعقیب در حومه درعا


خبرگزاری سوریه امروز (پنج شنبه) از آغاز عملیات ساماندهی به وضعیت شبه نظامیان، چهره های تحت تعقیب و فراری از خدمت سربازی در شهرک بصر الحریر و اطراف آن واقع در حومه شمال شرقی درعا خبر داد.

- خبرگزاری سوریه امروز (پنج شنبه) از آغاز عملیات ساماندهی به وضعیت شبه نظامیان، چهره های تحت تعقیب و فراری از خدمت سربازی در شهرک بصر الحریر و اطراف آن واقع در حومه شمال شرقی درعا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) با اشاره به آغاز عملیات ساماندهی به وضعیت شبه نظامیان، چهره های تحت تعقیب و فراری از خدمت سربازی در شهرک بصر الحریر و اطراف آن واقع در حومه شمال شرقی درعا اعلام کرد: این عملیات در چارچوب اقدامات کشور برای تضمین امنیت و ثبات و بازگشت زندگی به روال عادی خود در استان درعا، از چند هفته قبل از محله درعا البلد آغاز شد و در ادامه شامل حال چندین شهر و روستا در این استان شد.

طبق گزارش سانا، یگان های ارتش سوریه در دو روستای الملیحه شرقی و غربی که عملیات ساماندهی به وضعیت شبه نظامیان انجام شده بود، عملیات پاکسازی و بازرسی اجرا کردند.

سانا اعلام کرد: یگان های ارتش سوریه از صبح امروز عملیات پاکسازی و بازرسی دو روستای الملیحه شرقی و غربی و اطراف آن دو را در راستای آمادگی برای بازگشت مسؤولان خدماتی به آنجا و ازسرگیری خدمات رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات ساماندهی به وضعیت شبه نظامیان و چهره های تحت تعقیب در حومه درعا

آغاز عملیات ساماندهی به وضعیت شبه نظامیان و چهره های تحت تعقیب در حومه درعا