مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 12:352021-10-21سياسي

متروی مبارکه بعد از گذشت یک دهه هنوز در مراحل اولیه است


مدیرکل دفتر امور شهری استانداری اصفهان گفت: برای خط سه بهارستان به مجلسی و مبارکه مسوولان تعامل خوبی داشتند ولی متروی مبارکه به بهارستان عقب است و نکته قابل توجه این است که این خط از سال 90 آغاز به کارکرده و هنوز در مراحل اولیه به سر می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مبارکه ، علی اصغر ذاکری هرندی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه شهردار جدید شهر مبارکه، گفت: بعد از شهرستان اصفهان، شهرستان مبارکه یکی از شهرستان های حساس و استراتژیک استان و قطب صنعتی کشور است که این شهرستان 132 جاذبه گردشگری را در خود جای داده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، ادامه داد: موقعیت های فراگیر زیادی از جمله جاذبه های تاریخی، فرهنگی و طبیعی در شهرستان مبارکه به غیراز فولاد مبارکه، سیمان سپاهان، شهرک صنعتی وجود دارد که می توانیم تنوع منابع و پتانسیل های گردشگری شهرستان را افزایش دهیم.

وی با اشاره به تعداد منابع گردشگری، تاریخی و فرهنگی شهرستان مبارکه، افزود: 60 منبع تاریخی و گردشگری، حدود 16 منبع طبیعی که شامل رودخانه ها، غارها و کوه ها و حدود 30 منبع انسان ساخت در شهرستان مبارکه یافت می شود که می تواند جذب توریست را در این شهرستان افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متروی مبارکه بعد از گذشت یک دهه هنوز در مراحل اولیه است

متروی مبارکه بعد از گذشت یک دهه هنوز در مراحل اولیه است