مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 12:202021-10-21پزشكي

افزایش شمارقربانیان کرونا در استان/کشف موادمخدر در گچساران


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 972 نفر افزایش یافت.

- ، پرویز یزدان پناه افزود: از 480 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست های پی سی آر هستند، 40 درصد موارد مثبت بودند.

وی بیشترین موارد مثبت را در شهرستان بویراحمد عنوان کرد و گفت: هم اکنون 146 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 119 نفر مبتلای قطعی هستند.

یزدانپناه با بیان اینکه 18 نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند، گفت: مردم از ماسک استفاده کرده و از شرکت در تجمعات، دورهمی ها و همچنین از رفتن به سفرهای غیرضروری و مکان های پر خطر مثل مراکز بهداشتی و درمانی، آرامستان ها، بوستان ها و بازار خودداری کنند.

کشف چهار کیلو مواد ازیک زوج در گچساران فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: یک زوج که اقدام به قاچاق مواد می کردند، دستگیر شدند.

محمد موسوی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در جاده های مواصلاتی این شهرستان، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در جاده شیراز به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند.

وی بیان داشت: مأموران حین پایش خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک وآن را متوقف کردند که در بازرسی از این خودروی سواری 4 و نیم کیلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شمارقربانیان کرونا در استان/کشف موادمخدر در گچساران

افزایش شمارقربانیان کرونا در استان/کشف موادمخدر در گچساران