مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 11:002021-10-21بين الملل

افشای پرونده افسر اسراییلی متهم به باج گیری از زنان فلسطینی در مقابل مجوز کار


یک روزنامه عبری زبان یکی از بزرگترین پرونده های مربوط به کنترل رژیم صهیونیستی بر رفت وآمدهای فلسطینی ها داخل شهرهای کرانه باختری و قدس و اتفاقاتی که برای آنها در این مسیر افتاده را فاش کرد.

- یک روزنامه عبری زبان یکی از بزرگترین پرونده های مربوط به کنترل رژیم صهیونیستی بر رفت وآمدهای فلسطینی ها داخل شهرهای کرانه باختری و قدس و اتفاقاتی که برای آنها در این مسیر افتاده را فاش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نوشت، تعدادی از زنان فلسطینی در مقابل اعطای مجوز ورود به اراضی اشغالی و کار در آنجا، مورد تجاوز، تعرض جنسی و اخاذی یکی از افسران اداره مدنی قرار گرفتند.

آحارونوت در ادامه نوشت، دادگاه تجدیدنظر ارتش رژیم صهیونیستی با درخواست این روزنامه برای انتشار جزییات پرونده این افسر متهم به اعطای مجوزهای کار در مقابل خدمات جنسی که برای سال ها از افکار عمومی مخفی مانده بود، موافقت کرد.

این روزنامه عبری زبان نوشت، اسناد و مدارک دادگاه هیچ جای شک و تردیدی درمورد صحت روایت قربانیان باقی نگذاشته و ادعاهای این افسر را که سعی در رد اتهام های مطرح شده علیه خود دارد، کاملا رد می کند.

به نوشته این روزنامه، این افسر علاوه بر تعرض جنسی، کلاهبرداری و آنچه این روزنامه خیانت در امانت خواند، در سال 2017 به دلیل تجاوز به ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای پرونده افسر اسراییلی متهم به باج گیری از زنان فلسطینی در مقابل مجوز کار

افشای پرونده افسر اسراییلی متهم به باج گیری از زنان فلسطینی در مقابل مجوز کار