مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-21اقتصادي

تمرکز بر رفع موانع تولید از برنامه های اصلی استان تهران است


استاندار تهران با اشاره به اینکه گفت: تمرکز بر رفع موانع تولید از برنامه های اصلی استان تهران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن منصوری ظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهریار که طی اولین سفر کاری خود انجام شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شعار سال که حمایت از تولید و رفع موانع و پشتیبانی است ضروری می باشد که امر مهم و حیاتی حمایت از تولید کنندگان با قدرت صورت بگیرد.

منصوری با بیان اینکه حمایت از تولیدی ها تکلیف بر عهده همه دستگاه ها است گفت: مجموعه استانداری و فرمانداری های استان تهران در راستای تأمین تسهیلات و حمایت و پشتیبانی از تولیدی ها نهایت تلاش و حمایت را خواهند داشت.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه یکی از برنامه های اصلی استان تهران تمرکز بر رفع موانع تولید است بیان داشت: ایجاد اشتغال و بسترسازی از مهم ترین عوامل دیگر است که باید نسبت به آن توجه ویژه وجود داشته باشد.

وی در خصوص ایجاد فرصت های شغلی در استان تهران افزود: انشاالله با توجه به زیرساخت های مناسب صنعتی و با کمک کردن به واحدها و فعال شدن تمام ظرفیت ها، شاهد رفع بخشی از مشکل اشتغال خواهیم بود و همه دستگاه ها از جمله حوزه صنعت و معدن و حوزه کشاورزی در این زمینه همکاری های لازم را داشته باشند تا قدم های مؤثری در این خصوص برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز بر رفع موانع تولید از برنامه های اصلی استان تهران است

تمرکز بر رفع موانع تولید از برنامه های اصلی استان تهران است