مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-21اجتماعي

تونل امامزاده هاشم جاده هراز، امروز بازگشایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مرکز مدیرت راه های کشور، جاده های پُر تردد در دست تعمیر و نگهداری را اعلام کرد.

آزادراه تهران-شمال (قطعه یک - مسیر رفت و برگشت)، - مرکز مدیریت راه های کشور از بازگشایی تونل شماره یک امامزاده هاشم واقع در شمال به جنوب محور هراز در امروز 29 مهر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، مرکز مدیرت راه های کشور، جاده های پُر تردد در دست تعمیر و نگهداری را اعلام کرد.

آزادراه تهران-شمال (قطعه یک - مسیر رفت و برگشت)، واقع در استان های تهران و البرز از ساعت 12 ظهر مورخ 24 مهر لغایت ساعت 24 مورخ 3 آبان 1400، به دلیل اجرای عملیات کارگاه جاده ای مسدود بوده و تردد از محور جایگزین کرج - چالوس انجام می گردد.

محور هراز (مسیر شمال به جنوب تونل شماره یک امام زاده هاشم)، واقع در استان مازندران، از مورخ 3 مهر لغایت 29 مهر 1400، به صورت 24 ساعته، به دلیل اجرای عملیات رفع نقص تحویل و احداث دیوار خروجی، از کیلومتر 102 الی 103، تونل امام زاده هاشم مسدود بوده و تردد از جاده قدیم امام زاده هاشم به صورت دو طرفه با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می شود.

آزاد راه تهران-ساوه (حد فاصل خروجی آزادگان تا عوارضی دوم)، واقع در استان تهران، از مورخ 17 مهر لغایت 15 اسفند 1400، از ساعت 14 الی 18 روزهای شنبه، از ساعت 9 الی 18 روزهای یکشنبه تا سه شن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونل امامزاده هاشم جاده هراز، امروز بازگشایی می شود

تونل امامزاده هاشم جاده هراز، امروز بازگشایی می شود