مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 10:252021-10-21سياسي

زخم کهنه ای که دوباره سر باز کرد


نامه سرگشاده جوانان پنج بخش و 81 روستای جنوبی فارس به استاندار، زخم کهنه بیرم را دوباره تازه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ماجرای آبرسانی به بیرم مربوط به دیروز و امروز نیست، موضوع کهنه ای است که سال های سال مردم خطه جنوب فارس را درگیر کرده است و انگار قصد حل شدن ندارد.

مشکلی که همواره وجود داشت اما آنچنان به آن پرداخته نشده بود تا حدود یک و نیم سال پیش که با گزارشات جنجالی خبرگزاری فارس به غیزانیه فارس معروف شد و بحثش در فضای رسانه ای استان بر سر زبان ها افتاد.

مردم پیگیر بیرم فارس لحظه ای از فکر حل کردن این مشکل بیرون نمی آیند، همواره به دنبال مسوولان برای حل این مشکل بزرگ هستند مشکلی که سبب شده است بسیاری از اطرافیان شان را بیمار ببینند چرا که کیفیت نامطلوب آب آن منطقه حتی برای شست و شو و بهداشت نیز نامساعد است.

خبرگزاری فارس از حدود یک و نیم سال پیش ماجرای غیزانیه فارس را کلید زد و با تهیه کلیپ، گزارش، مصاحبه و خبر به طور جدی به مقوله آب بیرم ورود کرد تا شاید بتواند گامی هرچند اندک در راستای بهبود وضعیت آبرسانی به این منطقه بردارد.

نامه نگاری ها، پیگیری ها، رفت و آمدها، سخنرانی نماینده این خطه در مجلس، نشان دادن نمونه آب، حرکت جمعی از دوچرخه سواران به سمت شیراز و تشکیل جلسه با مسوولان همه و همه جز اختصاص دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زخم کهنه ای که دوباره سر باز کرد

زخم کهنه ای که دوباره سر باز کرد