مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 10:202021-10-21سياسي

سمنانی ها در اولین ارتباط تلفنی با استاندار چه مطالباتی داشتند؟


باید از طریق برگزاری برنامه هایی همچون سامَد و ملاقات عمومی حضوری، دسترسی و ارتباط مردم به مدیران استان تسهیل شود.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: باید از طریق برگزاری برنامه هایی همچون سامَد و ملاقات عمومی حضوری، دسترسی و ارتباط مردم به مدیران استان تسهیل شود.

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان 29 مهر 1400 در پایان برنامه پاسخگویی زنده تلفنی به مردم استان، با تاکید بر اینکه تسهیل در دسترسی مردم به استاندار، معاونین استاندار، مدیران کل و تمامی مدیران استان باید انجام شود، اظهار کرد: در برنامه امروز پاسخگویی و ارتباط زنده و مستقیم تلفنی با مردم، 17 تماس از مردم استان از نقاط مختلف شهری و روستایی در بستر سامانه سامَد(111) برقرار شد.

وی با بیان اینکه درخواست های مطرح شده از سوی این افراد، در حوزه های مختلفی بیان شد، تصریح کرد: برخی از مطالبات، نظیر آسفالت روستایی، بازنگری طرح هادی و متقاضیان دریافت زمین در روستاها و بازگشت به روستاها، در حوزه عمومی بود و برخی نیز در خصوص حمایت از واحد های تولیدی و صنعتی و تسریع و تسهیل در امورات مرتبط با آن و مابقی نیز درخواست های شخصی این افراد بود.

هاشمی خاطرنشان کرد: تمامی تماس ها و درخواست های برقرار شده ثبت، بررسی، رسیدگی و تا دستیابی به نتیجه نهایی و جلب رضایت افراد، پیگیری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنانی ها در اولین ارتباط تلفنی با استاندار چه مطالباتی داشتند؟

سمنانی ها در اولین ارتباط تلفنی با استاندار چه مطالباتی داشتند؟