مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 10:202021-10-21فرهنگي

نیوشا ضیغمی به سریال «بی نشان» پیوست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، با گذشت بیش از 20 درصد از تصویربرداری سریال بی نشان به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی مرتضی رزاق کریمی، - نیوشا ضیغمی در سومین تجربه نقش آفرینی خود در تلویزیون جلوی دوربین سریال بی نشان به کارگردانی راما قویدل رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، با گذشت بیش از 20 درصد از تصویربرداری سریال بی نشان به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی مرتضی رزاق کریمی، نیوشا ضیغمی بازیگر سینما به عنوان جدیدترین بازیگر به این پروژه پیوست.

این بازیگر که در نقاط عطف داستان نقش موثری دارد، قرار است کاراکتر فریده را ایفا کند که به دنبال احقاق حقوق از دست رفته خود و همسرش است.

سریال بی نشان سومین پروژه تلویزیونی نیوشا ضیغمی است که با سریال در چشم باد اولین تجربه بازیگری خود را در تلویزیون رقم زد و پس از آن در سریال راستش را بگو ایفای نقش کرد.

از جمله بازیگرانی که تاکنون نام آن ها رسانه ای شده است، عبارتند از مجید واشقانی، نیلوفر پارسا، پرویز فلاحی پور، سعید زارعی و هلن نقی لو.

اسامی دیگر بازیگران این سریال 30 قسمتی به نویسندگی مشترک آزیتا ایرایی و مهدی حمزه که برای پخش از شبکه سه سیما ساخته می شود، به زودی اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیوشا ضیغمی به سریال «بی نشان» پیوست

نیوشا ضیغمی به سریال «بی نشان» پیوست