مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-21سياسي

ولایت فقیه محور وحدت و همدلی است


مراسم گرامیداشت هفته وحدت امروز پنجشنبه 29 مهرماه با حضور جمعی از دانشگاهیان و مسئولین استانی و شهرستانی در دانشگاه آزاد گنبدکاووس برگزار شد.

- ایسنا/گلستان مراسم گرامیداشت هفته وحدت امروز پنجشنبه 29 مهرماه با حضور جمعی از دانشگاهیان و مسئولین استانی و شهرستانی در دانشگاه آزاد گنبدکاووس برگزار شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس در مراسم با اشاره به دشمنی همیشگی جبهه کفر با نظام و انقلاب اسلامی، اظهار کرد: تاریخ به عنوان بزرگترین آموزگار ما اینگونه نشان می دهد که هر جا سخن حق، راستی و درستی در میان باشد بدون تردید باطل با تمام قوا برای مخالفت و دشمنی به میدان خواهد آمد.

علیرضا گراییلی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی دشمنان این نظام با حربه های مختلف دشمنی و خباثت خود را برای ضربه زدن به پیکره انقلاب به کار بسته اند، ادامه داد: در کنار همه نقشه های نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تفرقه انگیزی یک راهبرد عملیاتی ویژه از همان ابتدا تا به امروز برای دشمنان ما بوده است.

وی ایجاد قائله های مختلف در اقصی نقاط کشور از سیستان و بلوچستان، گنبدکاووس، کردستان، آذربایجان و .

با تحریک های قومی و مذهبی را تنها نمونه ای از این توطئه ها دانست و گفت: تنها راه برای مقابله با این نقشه های شوم توجه به فرامین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت فقیه محور وحدت و همدلی است

ولایت فقیه محور وحدت و همدلی است