مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 10:052021-10-21سياسي

در مدیریت شهری کم کاری نکردیم/اجازه ندهید همدان وارد حاشیه شود


در حوزه پروژه های عمرانی کم کاری نکردیم، پروژه های زیادی برای توسعه شهر تعریف شد و در یک جریان برنامه ریزی شده مورد اجرا قرار گرفت.

- ایسنا/همدان شهردار سابق همدان گفت: در حوزه پروژه های عمرانی کم کاری نکردیم، پروژه های زیادی برای توسعه شهر تعریف شد و در یک جریان برنامه ریزی شده مورد اجرا قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس صوفی در آیین تکریم و معارفه شهردار همدان با بیان اینکه امیدواریم پایان دوره چهارساله شهردار جدید برای همدان یک پایان خوب و با افتخار باشد، اظهارکرد: در چهار سال گذشته، بودجه 440 میلیارد تومانی و سرانه 800 هزار تومانی برای هر شهروند را در سال 1400 با یک هزار و 600 میلیارد تومان بودجه و سرانه دو میلیون و 900 هزار تومان برای هر شهروند به مدیریت شهری تحویل داده شد، از ابتدا شعار ما رشد متوازن و توجه ویژه به مناطق کمتر توسعه یافته بود و تا آنجا که بضاعت داشتیم و با تلاش شبانه روزی همه پرسنل شهرداری به نقطه رضایت مردیم رسیدیم.

وی بیان کرد: در منابع شهری همدان جزء شهرهای محروم است و متأسفانه تا امروز یک سیاست درستی در همدان اتخاذ نشده، گاهی همدان را شهر گردشگری، گاهی شهر کشاورزی و گاهی هم شهر صنعتی نامیده شد که از هیچ کدام از آن ها درآمدی کسب نکرد، در شهرداری اراک سالانه به طور متوسط 30 میلیارد تومان بودجه از ارزش افزوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مدیریت شهری کم کاری نکردیم/اجازه ندهید همدان وارد حاشیه شود

در مدیریت شهری کم کاری نکردیم/اجازه ندهید همدان وارد حاشیه شود