مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 09:502021-10-21اجتماعي

محور هراز لغزنده است


رییس پلیس راه شرق استان تهران از بارش باران و برف در محور هراز خبر داد و گفت: به علت بارش در این منطقه محور هراز لغزنده است.

- ، در خصوص شرایط جوی و تردد در محور هراز اظهار داشت: این محور به علت بارش باران و برف لغزنده می باشد و توصیه می شود هم وطنان با به همراه داشتن تجهیزات زمستانه، زنجیر چرخ، پوشاک گرم و باک پر خودرو وارد محورهای کوهستانی شوند.

کهریزی با تاکید بر اینکه مردم در صورت امکان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند افزود: در صورت نیاز به تردد و حضور در جاده باید خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی ایمن کنند.

وی با اشاره به اینکه در آغاز بارش های پاییزی هستیم بیان داشت: از رانندگان می خواهیم هنگام رانندگی حد فاصله میان خودرو خود و دیگر خودروها را رعایت کنند و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مشکلی برای خود و شهروندان و مسافران ایجاد نکنند.

رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: همچنین از مسافرین و رانندگان می خواهیم با پلیس و عوامل راهداری نهایت همکاری را داشته باشند.

کهریزی عنوان داشت: در حال حاضر شاهد ترافیکی روان و سبک در محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، مسیر رفت و برگشت محور هراز هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور هراز لغزنده است

محور هراز لغزنده است