مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-21ورزشي

باشگاه ها و استخرها ملزم به انعقاد قرارداد و بیمه منجیان شدند


با پیگیری های فدراسیون نجات غریق و غواصی ابلاغ وزارت ورزش مبنی بر انعقاد قرارداد و بیمه منجیان غریق در باشگاه ها، اماکن آبی و استخرها صورت گرفت.

- و به نقل از فدراسیون نجات غریق و غواصی، به دنبال پیگیری های فدراسیون نجات غریق و غواصی، ابلاغ رسمی وزارت ورزش و دستور معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای به تمام استان ها، انعقاد قرارداد با منجیان غریق و بیمه آنها توسط باشگاه ها، اماکن آبی و استخرهای شنا بر اساس قانون تأمین اجتماعی الزامی شد.

قرارداد و بیمه منجیان غریق یکی از دغدغه های اصلی فدراسیون نجات غریق و غواصی از آغاز دوره مدیریت فعلی بود طوریکه پیگیری این موضوع به منظور نتیجه گیری قطعی و قانونی از ابتدای سال در دستور کار ریاست فدراسیون قرار گرفت.

در همین رابطه مکاتبات متعددی با وزارت ورزش انجام شد و طی آن ضمن تاکید بر اهمیت کار ناجیان و ابعاد معنوی و ارزشی آن و همچنین تشریح وضعیت فعلی منجیان غریق و مصائب ناشی از نابسامانی وضعیت قراردادی شأن، رسیدگی به این موضوع مطرح شد.

نتیجه رایزنی ها، مکاتبات و پیگیری های انجام شده در نهایت منجر به دستور معاون محترم وزیر مبنی بر الزام انعقاد قرارداد با منجیان و بیمه آنها شد.

این موضوع از سوی مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای به 30 اداره کل ورزش و جوانان استانی ابلاغ و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه ها و استخرها ملزم به انعقاد قرارداد و بیمه منجیان شدند

باشگاه ها و استخرها ملزم به انعقاد قرارداد و بیمه منجیان شدند