مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 08:402021-10-21فرهنگي

مروری بر حضور سینمای ایران در جوایز اسکار


با انتخاب رسمی فیلم «قهرمان» برای رقابت در شاخه بهترین فیلم بین المللی اسکار 2022، اصغر فرهادی برای پنجمین بار با آثارش نماینده سینمای ایران در این جوایز می شود.

- با انتخاب رسمی فیلم قهرمان برای رقابت در شاخه بهترین فیلم بین المللی اسکار 2022، اصغر فرهادی برای پنجمین بار با آثارش نماینده سینمای ایران در این جوایز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیات معرفی نماینده سینمای ایران به مراسم اسکار امسال در نهایت فیلم قهرمان به کارگردانی اصغر فرهادی را به عنوان نماینده سینمای ایران برای معرفی به این آکادمی انتخاب کرد؛ فیلمی که به واسطه کسب جایزه بزرگ جشنواره فیلم کن و پیشینه فرهادی به عنوان یک چهره شناخته شده بین المللی که تاکنون دو جایزه اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی را کسب کرده، انتخابی دور از ذهن نبود.

ضمن آن که فیلم قهرمان با تمجید منتقدان بین المللی روبه رو شده است و پیش بینی های جوایز اسکار نام این فیلم را نه تنها جزو شانس های اصلی شاخه بهترین فیلم بین المللی معرفی کرده بلکه ساخته فرهادی در شاخه های بهترین فیلم، کارگردانی و فیلمنامه اصلی نیز از شانس های اصلی کسب نامزدی شناخته شده است.

کمپانی بزرگ آمازون که پخش بین المللی فیلم قهرمان در آمریکا را بر عهده دارد نیز می تواند نقش مهمی در موفقیت نماینده سینمای ایران در اسکار 2022 ایفا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر حضور سینمای ایران در جوایز اسکار

مروری بر حضور سینمای ایران در جوایز اسکار