مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 08:002021-10-21ورزشي

رنگرز: کسب 130 مدال قهرمانی از مازندران در رقابت های جهانی و المپیک


مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با عنوان اینکه استان در 6 ماه گذشته قریب به 130 مدال در مسابقات بین المللی، قهرمانی آسیا، جهان و المپیک کسب کرده است، - خبرگزاری فارس مازندران ـ  سرویس ورزشی غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی صبح امروز در مجمع عمومی سالانه هیأت پزشکی ورزشی مازندران با بیان اینکه ورزش استان نگین ورزش کشور و جهان است و دلیل حضورم برای دومین بار در کمتر از 9 ماه به همین دلیل است، اظهار کرد: بسیاری از مسابقات و اردوهای ورزشی ملی قبل از مسابقات برون مرزی و بین المللی در مازندران برگزار و پوشش پزشکی این اردوها به صورت مطلوب انجام می شود.

وی با بیان اینکه باید تجهیزات پزشکی ورزشی استان مازندران در حد ورزشکاران ملی و بین المللی باشد، افزود: مازندران قطب کشتی کشور و دنیاست و باید مسائل پزشکی ورزشکاران در استان انجام شود.

نوروزی ادامه داد: امکانات مورد نیاز پزشکی ورزشی مازندران در حال تقویت است و برای پوشش پزشکی مسابقات و اردوها نیز حمایت های لازم را انجام خواهیم داد.

وی با اظهار اینکه مازندران دو سال متوالی در رده اول هیأت های پزشکی ورزشی کشور قرار دارد، گفت: وجود تیم های مختلف ورزشی، ضرورت توجه بیشتر به استان را الزامی می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنگرز: کسب 130 مدال قهرمانی از مازندران در رقابت های جهانی و المپیک

رنگرز: کسب 130 مدال قهرمانی از مازندران در رقابت های جهانی و المپیک