مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 07:402021-10-21دانش

نحوه تعیین بدهی و چگونگی بازپرداخت وام های دانشجویی در دوران کرونا اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس مصوبه هیأت امنا صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم و به منظور مساعدت با دانشجویان شاغل و دانش آموختگان بهره مند از تسهیلات اعطایی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در دوران پاندمی بیماری کرونا که منجر به تعطیلی .

- نحوه تعیین بدهی و چگونگی بازپرداخت وام های دانشجویی در دوران شیوع و ادامه بیماری کرونا توسط هیأت امنای صندوق رفاه دانشجویان مصوب و اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس مصوبه هیأت امنا صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم و به منظور مساعدت با دانشجویان شاغل و دانش آموختگان بهره مند از تسهیلات اعطایی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در دوران پاندمی بیماری کرونا که منجر به تعطیلی آموزش حضوری و به تبع آن افزایش سنوات تحصیلی آموزشی برای تعداد زیادی از دانشجویان شده است مقرر شد:دانشجویان مشغول به تحصیل در دوره شیوع بیماری کرونا و همچنین دانش آموختگانی که در این دوره به زمان تعیین وضعیت بدهی تسهیلات دریافتی از صندوق رفاه دانشجویان رسیده و فاقد دفترچه اقساط باشند، دو نیم سال تحصیلی به سنوات مجاز تعیین وضعیت بدهی آن ها اضافه شود.

دانشجویان و دانش آموختگانی که دارای دفترچه اقساط هستند و تاریخ اولین سررسید اقساط بدهی آنان تا تاریخ ابلاغ این مصوبه فرا ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه تعیین بدهی و چگونگی بازپرداخت وام های دانشجویی در دوران کرونا اعلام شد

نحوه تعیین بدهی و چگونگی بازپرداخت وام های دانشجویی در دوران کرونا اعلام شد