مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-21پزشكي

تبلیغات ضد واکسن بر میزان واکسیناسیون در گناباد تأثیر گذاشته است


رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: در زمینه واکسیناسیون هیچ گونه مشکلی در شهرستان نداریم اما تبلیغات ضد واکسن بر ذهنیت مردم و به خصوص والدین دانش آموزان تأثیر گذاشته و استقبال از واکسیناسیون در روزهای اخیر تا حدودی کم شده است.

- جواد باذلی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: در زمینه واکسیناسیون در شهرستان گناباد هیچ گونه کمبودی نداریم و واکسیناسیون در شهرستان از طریق مراکز تجمیعی و مراکز جامع سلامت در حال انجام است همچنین به منظور سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون، تیم های سیار واکسیناسیون هم از چند روز قبل در مرکز شهر مستقر شده اند.

باذلی اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در حال حاضر در بحث واکسیناسیون با آن روبه رو هستیم، تبلیغات ضد واکسن است که از سوی افرادی با اهداف نامشخص مطرح می شود و متاسفانه این تبلیغات تا حدودی بر ذهنیت مردم و به خصوص والدین دانش آموزان تأثیر گذاشته و استقبال از واکسیناسیون کمتر شده است.

وی افزود: تا تاریخ 27 مهر ماه حدود 107 هزار دوز واکسن در شهرستان گناباد تزریق شده است که از این تعداد حدود 35 هزار نفر هر دو دوز واکسن را دریافت کرده اند.

باذلی با بیان اینکه تا کنون حدود 49 درصد از افراد رده سنی 10 تا 20 سال شهرستان واکسینه شده اند، تأکید کرد: با توجه به برنامه ریزی هایی که برای بازگشایی مدارس در روزهای آینده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات ضد واکسن بر میزان واکسیناسیون در گناباد تأثیر گذاشته است

تبلیغات ضد واکسن بر میزان واکسیناسیون در گناباد تأثیر گذاشته است