مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 07:252021-10-21سياسي

کتابخانه مرکزی امام خامنه ای از طرح های شاخص فرهنگی در کردستان است


نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهر سنندج با تقدیر از اقدامات نهاد کتابخانه های عمومی، گفت: کتابخانه مرکزی امام خامنه ای از طرح های شاخص فرهنگی در استان کردستان است که در ارتقای سرانه مطالعه تاثیرگذار خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج ، ماموستا فایق رستمی صبح امروز در بازدید از روند تجهیز و تکمیل کتابخانه مرکزی امام خامنه ای شهرستان سنندج اظهار کرد: این اقدام که با عنایت نماینده ولی فقیه در استان و تلاش های مجموعه کتابخانه های عمومی انجام شده است بسیار ارزشمند و قابل توجه است.

وی عنوان کرد: بخش های متنوع و مختلف در این کتابخانه زمینه را برای جذب علاقمندان به کتاب و کتابخوانی فراهم می کند و توجه به مقوله کتاب را در جامعه افزایش می دهد.

ماموستا رستمی کتاب را لوح محفوظ عنوان کرد و افزود: کتاب و کتابخانه از ارکان اصلی فرهنگ در جامعه است و توجه به این بخش سبب ارتقای آگاهی و بصیرت در جامعه می شود.

نماینده کردستان در مجزا، بخش وی آی پی آقایان و بانوان، سالن مطالعه ویژه محققان است.

وی گفت: گالری، سالن جلسات، سالن آمفی تئاتر، بخش کلاس های مبتنی بر وب، مخزن کتاب، بخش مرجع، بخش دیداری و شنیداری، خدمات فنی، بخش گروهی اعضا و اتاق علم که برای اولین بار در کشور راه اندازی می شود از قسمت های دیگر کتابخانه مرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه مرکزی امام خامنه ای از طرح های شاخص فرهنگی در کردستان است

کتابخانه مرکزی امام خامنه ای از طرح های شاخص فرهنگی در کردستان است