مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 06:352021-10-21ورزشي

برگزاری دوره ارتقای داوری سطح 3 به 2 فوتبال در خمینی شهر


با حضور 21 نفر از داوران شهرستان خمینی شهر، دوره ارتقای داوری درجه سه به دوی فوتبال برگزار شد و در پی ادامه دادن این دوره ها هستیم.

- ، با اشاره به آیین افتتاح کلاس ارتقا داوری داوران فوتبال شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: پویایی و حرکت جزو اصول ذاتی زندگی هر انسانی است و افرادی که با ورزش انس دارند این پویایی و تحرک بیشتر در آنها مشاهده می شود.

وی با بیان اینکه برای پیشرفت در هر عرصه نیازمند آموزش های جدیدی هستیم، افزود: برای پیشرفت ورزش شهرستان نیز نیازمند برگزاری کلاس های آموزشی در رشته های مختلف ورزشی هستیم.

رییس هیئت فوتبال شهرستان خمینی شهر بیان کرد: از مدت ها پیش آمادگی برگزاری کلاس ارتقای داوری را داشتیم اما به دلیل شرایط کرونایی به تعویق افتاده بود.

وی با اشاره به اینکه کلاس داوری با حضور 21 نفر از داوران شهرستان در دوره ارتقای داوری درجه سه به دوی فوتبال برگزار می شود، گفت: شهرستان خمینی شهر یکی از فعال ترین شهرستان ها در زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای داوری فوتبال و فوتسال بانوان و آقایان در چند سال اخیر در کشور بوده است.

صدر صهری خاطر نشان کرد: شهرستان خمینی شهر در حال حاضر دارای 83 داور فعال در دو بخش آقایان و بانوان در سطح بین المللی و استانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره ارتقای داوری سطح 3 به 2 فوتبال در خمینی شهر

برگزاری دوره ارتقای داوری سطح 3 به 2 فوتبال در خمینی شهر