مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 05:352021-10-21بين الملل

آمریکا خطاب به کره شمالی: زمان مذاکرات پایدار و اساسی فرا رسیده است


سفیر آمریکا در سازمان ملل تاکید کرد، آمریکا پیشنهاد داده تا بدون هیچ پیش شرطی با کره شمالی دیدار کند و صریحاً اعلام کرده که واشنگتن هیچ نیت خصمانه ای نسبت به پیونگ یانگ ندارد.

- سفیر آمریکا در سازمان ملل تاکید کرد، آمریکا پیشنهاد داده تا بدون هیچ پیش شرطی با کره شمالی دیدار کند و صریحاً اعلام کرده که واشنگتن هیچ نیت خصمانه ای نسبت به پیونگ یانگ ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، کره شمالی مدت ها آمریکا را به داشتن یک سیاست خصمانه نسبت به این کشور آسیایی متهم کرده و تاکید دارد که پیونگ یانگ حق دارد تسلیحاتی برای دفاع از خود تولید کند.

لیندا توماس-گرینفیلد، سفیر آمریکا در سازمان ملل روز چهارشنبه در جریان نشست شورای امنیت پیرامون تازه ترین پرتاب موشکی کره شمالی گفت: کره شمالی باید از قطعنامه های شورای امنیت تبعیت کند و اکنون زمان آن فرا رسیده تا در مذاکرات پایدار، اساسی و واقعی نسبت به هدف تکمیل خلع تسلیحات اتمی شبه جزیره کره مشارکت کند.

کره شمالی از سال 2006 میلادی هدف تحریم های سازمان ملل قرار گرفته و هدف اصلی این تحریم ها قطع منابع مالی برای برنامه های اتمی و موشک بالستیک پیونگ یانگ است.

این اقدامات شامل ممنوعیت پرتاب های موشک بالستیک نیز هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا خطاب به کره شمالی: زمان مذاکرات پایدار و اساسی فرا رسیده است

آمریکا خطاب به کره شمالی: زمان مذاکرات پایدار و اساسی فرا رسیده است