مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 04:502021-10-21حوادث

امدادرسانی به حادثه دیدگان بارندگی گلستان


مدیرعامل هلال احمر گلستان از امدادرسانی به حوادثی همچون گیرافتادگی در کوهستان، ریزش آوار و آبگرفتگی منازل مسکونی در بارندگی های اخیر استان خبرداد.

- اظهارکرد: روز گذشته (چهارشنبه) شاهد بارندگی شدید در گلستان بودیم که به دلیل هشدار هواشناسی، نیروهای امدادی در آماده باش قرار گرفتند.

مدیرعامل هلال احمر گلستان بیان کرد: بر اثر بارندگی شاهد ریزش آوار منزل مسکونی در خیابان امام رضا (ع) گرگان بودیم که نیروهای هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: حادثه ارزیابی شد که خوشبختانه آسیب جانی نداشت اما تخلیه آب و تخیله وسایل خانه با کمک دستگاه های همکار انجام شد.

میقانی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهایی مبنی بر سیل و آبگرفتگی منازل مسکونی، افزود: شامگاه چهارشنبه در محور قدیم کردکوی به گلوگاه - روستای دشتی کلاته غربی یک مورد آبگرفتگی منزل اتفاق افتاد که به وسیله یک دستگاه پمپ و لجن کش تخلیه آب انجام شد.

مدیرعامل هلال احمر گلستان افزود: در این عملیات یک تیم سیلاب حضور داشت و به چهار نفر امدادرسانی شد.

وی ادامه داد: همچنین در حادثه ای دیگر یک گیرافتادگی در کوهستان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گزار ش شد که یک تیم واکنش سریع به محور قدیم کردکوی به گرگان - ارتفاعات جنگلی شموشک علیا اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به حادثه دیدگان بارندگی گلستان

امدادرسانی به حادثه دیدگان بارندگی گلستان