مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 04:252021-10-21سياسي

همه در مقابل توطئه های استکبار جهانی هوشیار باشیم


فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان،گفت: دشمنان اسلام درصدد هستند با ایجاد تفرقه در ایران اسلامی به اهداف شوم خودشان برسند، همه باید در مقابل توطئه ها و دسیسه های دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران هوشیار باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرآباد، سردار احمد شفاهی در نشست مودت بین علما، مولوی ها و سران طوایف به مناسبت هفته وحدت، اظهار داشت: دشمنان اسلام درصدد هستند با ایجاد تفرقه در ایران اسلامی به اهداف شوم خودشان برسند که با هوشیاری ملت سرافراز ایران اسلامی هرگز به خواسته های شوم خودشان نخواهند رسید.

وی تصریح داد: امروز شبکه های جاسوسی نظام سلطه با صرف پول های میلیاردی در سرزمین های اسلامی در حال توطئه و برنامه ریزی برای رسیدن به مقاصد شوم خودشان هستند.

وی با اشاره به اینکه استان سیستان و بلوچستان نماد وحدت و همبستگی در کشور است، ادامه داد: قطعا مشکلاتی در کشور وجود دارد که دولت انقلابی و متدین در تلاش است با همراهی مردم این مشکلات را برطرف کنند.

فرمانده سپاه استان سیستان و بلوچستان،افزود: شهرستان زرآباد از ظرفیت بسیار عظیمی در همه بخش ها برخوردار است که می توانند به رشد و ترقی استان کمک شایانی کنند.

سردار شفاهی خاطرنشان کرد: مردم استان سیستان و بلوچستان و به ویژه شهرستان زرآباد در انتخابات 28 خرداد حماسه ای بی نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه در مقابل توطئه های استکبار جهانی هوشیار باشیم

همه در مقابل توطئه های استکبار جهانی هوشیار باشیم