مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 18:152021-10-20سياسي

برگزاری شورای فرهنگ عمومی استان قم با موضوع روز قم


دویست و یکمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان قم با موضوع روز قم و سالروز ورود حضرت معصومه(س) به شهر مقدس قم به ریاست آیت الله سعیدی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، دویست و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم به ریاست آیت الله سید محمد سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم و با حضور سلیمانپور معاون استاندار و مدیران کل ادارات و نماینده سایر نهادهای استان قم عصر امروز در سالن همایش های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد.

در این نشست فعالیت های قرارگاه 19 دی در شهر مقدس قم بررسی شد و همچنین برنامه های سالروز ورود حضرت معصومه سلام الله علیها به شهر مقدس قم که به عنوان روز قم نامگذاری شده است تبیین شد.

در ابتدای نشست این شورا داوود محبی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان قم در گزارشی از قرارگاه 19 دی گفت: چند کمیته زیر مجموعه این قرارگاه است که قوی ترین کمیته، کمیته سلبی است که با همکاری برادران هم اتوبوسی را برای گفت وگو و ارائه مشاوره با افراد بدحجاب تداریک دیده ایم که در سطح شهر فعالیت دارد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان این که مشاوران خانه های سبز توسط دفتر تبلیغات تأمین می شود، گفت: محور اصلی برنامه های فرهنگی قرارگاه 19 دی باید هسته مرکزی شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری شورای فرهنگ عمومی استان قم با موضوع روز قم

برگزاری شورای فرهنگ عمومی استان قم با موضوع روز قم