مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 17:152021-10-20اجتماعي

برخورد قضایی با عاملان و مسؤولان برداشت غیرمجاز از معادن روستای کلفت فومن


به گفته معاون پیشگیری و وقوع از جرم دادگستری گیلان، افرادی که در خصوص تخریب و برداشت غیرمجاز از معادن روستای کلفت فومن ترک فعل کنند و نظارتی بر عملکرد نداشته باشند قطعاً دادستان های در سطح شهرستان های گیلان برخورد قانونی خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، بعد در سیل سال 97 پل و سد کَلفَت فومن به دلیل شدت بارش ها تخریب و همین امر خسارات بسیاری را به مردم منطقه وارد کرد.

  کارشناسان حوزه محیط زیست و منابع طبیعی مهم ترین علل تخریب پل و سد کلفت فومن را برداشت غیرمجاز شن و ماسه از معاون این روستا می دانند که این امر منجر به خسارات جبران ناپذیری به اراضی کشاورزی مردم و بعضا منازل آنان در سالیان گذشته شد ولی متأسفانه برداشت از معادن این روستا کماکان ادامه دارد و هر روز بر مشکلات این روستا افزوده می شود.

  با توجه به حجم خسارت وارد شده به اراضی کشاورزی در گیلان رییس کل دادگستری گیلان به همراه معاون پیشگیری و وقوع از جرم دادگستری گیلان از معدن روستای کلفت بازدید به عمل آورد.

  بنابر اعلام مسؤولان دستگاه قضایی گیلان، مسؤولان معدن و همچنین صادر کنندگان مجوز برداشت شن و ماسه معدن روستای کلفت باید پاسخگوی خسارات وارد شده به مردم بوده و همچنین بعد از بازدید مسؤولان دستگاه قضایی از این روستا دستور داده شد تا برداشت معدن متوقف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قضایی با عاملان و مسؤولان برداشت غیرمجاز از معادن روستای کلفت فومن

برخورد قضایی با عاملان و مسؤولان برداشت غیرمجاز از معادن روستای کلفت فومن