مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 16:152021-10-20سياسي

رسانه مهم ترین لشکر انقلاب است/ضعف حوزه پیش بینی در رسانه ها


سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه رسانه مهم ترین لشکر انقلاب اسلامی است، تاکید کرد که نباید سانسور کنیم بلکه باید مطالبه گری کرد اما در عین حال هیچ کسی هم حق ندارد از مسیر آرمان های انقلاب خارج شود.

- ایسنا/فارس سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه رسانه مهم ترین لشکر انقلاب اسلامی است، تاکید کرد که نباید سانسور کنیم بلکه باید مطالبه گری کرد اما در عین حال هیچ کسی هم حق ندارد از مسیر آرمان های انقلاب خارج شود.

سردار ابوالفضل شکارچی عصر چهارشنبه 28 مهرماه در جلسه هم اندیشی با جمعی اصحاب رسانه استان فارس که با موضوع بررسی نقش رسانه در مواجه با تهدیدات امنیتی و نظامی و چگونگی تبدیل تهدید به فرصت برگزار شد، به تشریح برخی از تهدیدهای راهبردی، جایگاه و نقش رسانه و شرایط کنونی اشاره کرد.

او با بیان اینکه طی چهار دهه پس از انقلاب، تهدیدهای زیادی متوجه کشور شده است، از دسته بندی 197 تهدید خبر داد و گفت: این تهدیدها در میدان عمل آسیب هایی را هم برای ما ایجاد کرده که هشت سال جنگ تحمیلی از جمله آنهاست.

در این جنگ بیش از30 کشور جهان رو به روی ما قرار گرفت.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه حتی برای میانگین یک روز در این 43 سال پس از انقلاب، بدون تهدید نگذرانده ایم، عنوان کرد: از همان ابتدا دشمن بسیج شد تا تهدید علیه کشور پیاده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه مهم ترین لشکر انقلاب است/ضعف حوزه پیش بینی در رسانه ها

رسانه مهم ترین لشکر انقلاب است/ضعف حوزه پیش بینی در رسانه ها