مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 16:052021-10-20سياسي

رانت در طرح بافت اطراف حرم رضوی چگونه اثرگذار شد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، گروه مطالبه گری و رسانه ای کندو متشکل از فعالان رسانه مشهدی است که مطالباتی که در رسانه ها رنگ می بازد، - عضو گروه تهیه کننده طرح تفصیلی حرم مطهر گفت: اثرگذاری طرح ها در ایجاد رانت بسیار کم است و بخش مهمی از این رانت و انحصار ها به سازمانی بازمی گردد که اجرای طرح را به عهده دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، گروه مطالبه گری و رسانه ای کندو متشکل از فعالان رسانه مشهدی است که مطالباتی که در رسانه ها رنگ می بازد، به صورت تخصصی تر دنبال می کند و به صورت تولیدات ویدئویی، پادکست و متن منتشر می کند.

حالا این گروه ویدئویی منتشر کرده اند که در آن با محسن اکبرزاده، عضو تیم تهیه کننده طرح تفصیلی حریم مطهر رضوی گفتگو کرده اند.

اکبرزاده در این فیلم اذعان می کند که اثرگذاری طرح ها در ایجاد رانت بسیار کم است و بخش مهمی از این رانت و انحصار ها به سازمانی بازمی گردد که اجرای طرح را به عهده دارد.

او معتقد است که این رانت زمانی ایجاد می شود که تصمیمات ناظر به منافع افراد گرفته شود و تنها وقتی می توان امید به اصلاح داشت که وقتی تصمیمات عوض شدند، افراد مجری این طرح ها هم تغییر یابند.

او می گوید: تیم ملی وقتی سه بار می بازد، مربی را عوض می کنند؛ اما ما با باخت های پیاپی در طرح پیشین بافت اطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانت در طرح بافت اطراف حرم رضوی چگونه اثرگذار شد؟

رانت در طرح بافت اطراف حرم رضوی چگونه اثرگذار شد؟