مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 15:302021-10-20ورزشي

ایجاد مراکز خیریه ورزشی می تواند زمینه ساز پیشرفت مداوم ورزش باشد


فرماندار نهبندان با بیان اینکه ورزش و تربیت بدنی به واسطه کرونا ضربه فنی شد که عواقب بسیار بدی را بر جای گذاشت ، گفت: ایجاد مراکز خیریه ورزشی در راستای تغذیه تیم ها می تواند گامی موثر در زمینه پیشرفت مداوم ورزش باشد.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار نهبندان با بیان اینکه ورزش و تربیت بدنی به واسطه کرونا ضربه فنی شد که عواقب بسیار بدی را بر جای گذاشت ، گفت: ایجاد مراکز خیریه ورزشی در راستای تغذیه تیم ها می تواند گامی موثر در زمینه پیشرفت مداوم ورزش باشد.

مجید بیکی، امروز چهارشنبه 28 مهر در شورای ورزش شهرستان به مناسبت هفته تربیت بدنی اظهار کرد: کرونا در موضوعات اجتماعی، آسیب های جدی را وارد کرده و قطعاً پس از کرونا مباحثی خواهیم داشت که نیاز به برنامه ریزی و ورود بخش ها و نهادهای مختلف اجتماعی و مردمی خواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: امور اجتماعی و فرهنگی موضوعاتی هستند که نیاز به کارکردهای فراوانی دارند اما نمی توان به سرعت نتیجه اقدامات خود را مشاهده کرد؛ باید برنامه ریزی کرد تا زمینه های توسعه ورزش فراهم شود چرا که ورزش در سلامت جسم و روان بسیار موثر است.

فرماندار نهبندان افزود: تنبلی، بی حالی و محدودیت ها مردم را در شرایطی قرار داده که موجب منع از اجتماعات مردمی شده است و آثار زیان بار زیادی بر روان جامعه ما خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مراکز خیریه ورزشی می تواند زمینه ساز پیشرفت مداوم ورزش باشد

ایجاد مراکز خیریه ورزشی می تواند زمینه ساز پیشرفت مداوم ورزش باشد