مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 15:252021-10-20ورزشي

اعلام برنامه های فرهنگی دانشگاه مذاهب اسلامی به مناسبت هفته وحدت


مهمترین برنامه های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی به مناسبت هفته وحدت از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه اعلام شد.

- مهمترین برنامه های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی به مناسبت هفته وحدت از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،غفار مهردوست مدیر امور فرهنگی دانشگاه مذاهب اسلامی ضمن تبریک سالروز ولادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام صادق(ع) و ایام هفته وحدت و با بیان اینکه در دانشگاه مذاهب اسلامی مهمترین رسالت تربیت سفیران تقریب میان مذاهب اسلامی در کنار آموزش و تحصیل دانشجویان است، گفت: در طول سال برنامه های فرهنگی متعددی با رویکرد تقریبی برگزار می شود و اساسا کلاس درس، خوابگاه، تحصیل و ورزش دانشجویان و به طور کلی فضای این دانشگاه با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان شیعه و اهل سنت نماد عینی و عملی وحدت اسلامی است.

وی افزود: در کنار این برنامه ها، هر ساله به مناسبت بزرگداشت هفته وحدت، برنامه های متعددی اجرا می شود که امسال نیز با توجه به شرایط کرونایی در فضای مجازی تدارک دیده شده است و حتی به مراتب تعداد برنامه های مجازی بیشتر از حضوری هم است.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه مذاهب اسلامی با اشاره برخی از این برنامه ها افزود: برگزاری نشست تخصصی نقد و بررسی معانی مثبت و منفی وحدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های فرهنگی دانشگاه مذاهب اسلامی به مناسبت هفته وحدت

اعلام برنامه های فرهنگی دانشگاه مذاهب اسلامی به مناسبت هفته وحدت