مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 15:202021-10-20اقتصادي

تاخیر پروازها کاهش یافت


درصد تاخیر پروازها در مردادماه نسبت به ماه تیر 1400 کاهش داشته است.

- به نقل از وزارت راه و شهرسازی، آمار منتشر شده توسط گروه اطلاعات و آمار شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران نشان می دهد که در مرداد امسال، 17 درصد از پروازهای برنامه ای شرکت های هواپیمایی داخلی، دارای تأخیر بوده و همچنین در همین مدت، متوسط زمان تأخیر پروازهای تاخیردار 90 دقیقه بوده است.

در این ماه از میان 13 هزار و 673 پرواز خروجی، 2 هزار و 344 پرواز با تأخیر انجام شده که این رقم نسبت به ماه پیش از آن، یعنی خرداد 1400، 3 درصد کاهش داشته است.

در این ماه هواپیمایی تابان با 28 درصد پرواز تأخیر دار، بیشترین تأخیر و هواپیمایی ماهان با 5 درصد پرواز تاخیردار، کمترین میزان تأخیر را در بین شرکت های هواپیمایی داشته اند.

همچنین در این ماه میزان تأخیرهای هواپیمایی پویاایر 4 درصد رشد و میزان تأخیرهای هواپیمایی پارس ایر 14 درصد کاهش داشته است و این دو رقم بالاترین میزان افزایش و کاهش تأخیر در میان شرکت های هواپیمایی هستند.

در این ماه، 47 درصد از پروازهای برنامه ای شرکت های هواپیمایی، یعنی 12 هزار و 690 پرواز باطل شده اند که بیشترین میزان ابطال مربوط به شرکت ماهان با 70 درصد و کمترین میزان ابطال مربوط به هواپیمایی تابان با 22 درصد ابطال پرواز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر پروازها کاهش یافت

تاخیر پروازها کاهش یافت