مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 15:152021-10-20بين الملل

وزیر خارجه سعودی و رابرت مالی درباره پرونده هسته ای ایران رایزنی کردند


خبرگزاری رسمی عربستان سعودی گزارش داد که وزیر امور خارجه این کشور و نماینده ویژه آمریکا در امور ایران درباره پرونده هسته ای و مذاکرات بین المللی جاری در این خصوص رایزنی کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع رسمی سعودی، عصر امروز (چهارشنبه) گزارش دادند که فیصل بن فرحان بن عبدالله آل سعود وزیر امور خارجه این کشور در ریاض با رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت و گو کرده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی )، دو طرف در این دیدار به همکاری های دوجانیه عربستان سعودی و آمریکا در ارتباط با پرونده هسته ای ایران و مذاکرات جاری در این خصوص پرداخته اند.

در ادامه این گزارش همچنین عنوان شده است که تشدید تلاش ها برای مقابله با آنچه کارشکنی های ایران در قبال توافق ها و معاهده های بین المللی خوانده شده، مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

خبرگزاری رسمی عربستان سعودی در ادامه با اتهام زنی به ایران و تکرار ادعاهای همیشگی واشنگتن و ریاض علیه تهران افزود که دو طرف در این دیدار به اهمیت تقویت اقدامات مشترک برای متوقف کردن آنچه حمایت ایران از شبه نظامیان تروریست خوانده شده، پرداخته اند.

این گزارش در حالی منتشر شده است که توییتر وزارت خارجه عربستان سعودی، امروز، از دیدار و گفت وگوی عادل الجبیر  وزیر مشاور در امور خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه سعودی و رابرت مالی درباره پرونده هسته ای ایران رایزنی کردند

وزیر خارجه سعودی و رابرت مالی درباره پرونده هسته ای ایران رایزنی کردند