مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 14:352021-10-20اجتماعي

تمهیدات پیشگیرانه برای فصل بارش در استان تهران اتخاذ شود


مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با تاکید بر انسجام و هم افزایی میان دستگاه های خدمات رسان گفت: تمهیدات پیشگیرانه برای فصل بارش در استان تهران توسط دستگاه های مختلف اتخاذ شود.

- ، منصور درجاتی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست فصلی اعضای ستاد مدیریت بحران استان تهران که در ساختمان مدیریت بحران برگزار شد با تاکید بر لزوم آمادگی در فصل بارش اظهار داشت: ضروری است که تمام دستورالعمل ها و تمهیدات اندیشیده شده حول محور اقدامات پیشگیرانه برای شروع بارش ها ابلاغ شود.

درجاتی با بیان اینکه همکاری و تعامل بین دستگاهی در حوزه عملکرد ارگان های امدادی و خدمات رسان مورد انتظار است گفت: باید در این خصوص اقدامات پیشگیرانه فصل پاییز در سطح استان گردآوری، تنظیم و به دستگاه های ذیربط و شهرداری ها ابلاغ شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در ادامه بیان داشت: دپوی ماسه و نمک، اقلام زیستی، اقلام امدادی، جرثقیل و سایر ماشین آلات پاکسازی از جمله عواملی است که باید توسط دستگاه های امدادرسان مثل اورژانس، هلال احمر، راهداری و جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی و شهرداری ها مورد توجه ویژه باشد و پیش بینی های لازم صورت بگیرد.

وی سرعت و زمان خدمات رسانی به شهروندان در زمان بحران را یکی از شاخص های توسعه یافتگی معرفی کرد و بیان داشت: واقعیت این است که به محض ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات پیشگیرانه برای فصل بارش در استان تهران اتخاذ شود

تمهیدات پیشگیرانه برای فصل بارش در استان تهران اتخاذ شود