مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 14:352021-10-20سياسي

پست اردکان با جمعیت و وسعت آن همخوانی ندارد


فرماندار اردکان در نشست با مدیرکل پست استان یزد بر لزوم تناسب امکانات و پرسنل اداره پست با جمعیت و وسعت شهرستان ها تأکید کرد.

- ایسنا/یزد فرماندار اردکان در نشست با مدیرکل پست استان یزد بر لزوم تناسب امکانات و پرسنل اداره پست با جمعیت و وسعت شهرستان ها تأکید کرد.

مصطفی پوردهقان اردکان روز چهارشنبه 28 مهر در نشستی با مدیر کل پست استان یزد گفت: با توجه به رشد جمعیت و ثابت ماندن امکانات اداره پست شهرستان، مشکلاتی درزمینه توزیع اقلام پستی به وجود آمده که لازم است درراستای خدمت بهتر به مردم مرتفع شود.

وی به نقش پست در دوره کنونی اشاره کرد و افزود: تقویت سرویس ها و استفاده از ابزارهای نوین برای بهره وری بالاتر ضروری است.

پوردهقان اردکان فرماندار گفت: انتظار می رود این اداره کل به تناسب لازم درزمینه گستردگی جغرافیایی و جمعیت شهرستان ها با امکانات موجود توجه ویژه ای داشته باشد.

این مقام مسئول امانتداری مأموران پست در طول سالیان فعالیت را یکی از برندها و موجب اعتماد مردم به این سازمان دانست و افزود: لازم است درزمینه معیشت مأموران و بهبود شرایط شغلی آنان تلاش شود.

وی با اشاره به قدمت ساختمان اداره پست اردکان، آمادگی شهرستان را برای مشارکت در تجهیز و نوسازی و ساخت ساختمان جدید اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پست اردکان با جمعیت و وسعت آن همخوانی ندارد

پست اردکان با جمعیت و وسعت آن همخوانی ندارد