مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 13:502021-10-20سياسي

پدافند غیرعامل فرصتی برای همکاری دستگاه هاست


پدافند غیرعامل فرصت همکاری و مشارکت دستگاه های مختلف در شرایط سخت و اضطراری است - ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: پدافند غیرعامل فرصت همکاری و مشارکت دستگاه های مختلف در شرایط سخت و اضطراری است فرهاد زیویار، در جلسه شورای پدافند غیر عامل استان اظهار کرد: اگرچه طرح پدافند غیرعامل یک فرصت برای مقابله با تهدید است اما از نگاهی دیگر فرصتی برای همکاری، همیاری و مشارکت دستگاه های مختلف در شرایط سخت و اضطراری است.

وی تصریح کرد: در شرایط عادی ممکن است برخی اوقات ظرفیت و توانمندی های دستگاهی به طور مقطعی مغفول واقع شود اما در شرایط سخت با همکاری و هم افزایی، ظرفیت های دیگری کشف و مورد استفاده واقع می شود.

زیویار در خصوص دستور کار این جلسه، گفت: در این نشست بحث بررسی و پیشرفت فیزیکی پروژه های منتج از طرح جامع پدافند غیرعامل استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

استاندار لرستان ادامه داد: همچنین آمادگی دستگاه های عضو کارگروه آب و انرژی جهت امکان کاهش قطعی های احتمالی برق در فصل سرما مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا آمادگی لازم در این زمینه فراهم شود.

وی سومین موضوع مطرح شده در این جلسه را نکوداشت هفته پدافند غیرعامل عنوان کرد و افزود: از 8 تا 14 آبان ماه به نام هفته پدافند غیرعامل نام گذاری شده و دستگاه های مختلف در راستای اقداماتی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدافند غیرعامل فرصتی برای همکاری دستگاه هاست

پدافند غیرعامل فرصتی برای همکاری دستگاه هاست