مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 13:252021-10-20سياسي

تدارک آستان قدس رضوی برای هفته وحدت/ اجرای طرح های محرومیت زدایی


آستان قدس رضوی در هفته وحدت ویژه برنامه های فرهنگی و اجتماعی متعددی را به اجرا گذاشته است که نه فقط در حرم مطهر رضوی، بلکه در نقاط مختلف شهر مشهد و استان های سراسر کشور برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس ولادت رسول گرامی اسلام (ص)، شعار رحمت للعالمین انتخاب شده و تلاش می شود ذیل آن، خدمات گسترده ای به زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) ارائه شود.

عبدالحمید طالبی رییس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در نشست خبری اعلام ویژه برنامه های هفته وحدت که صبح امروز در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، ضمن تبریک هفته وحدت، ولادت پیامبر بزرگ اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع)، به تبیین نقش حضرت رضا (ع) در اتحاد و همگرایی پرداخت.

وی با بیان اینکه در آیات شریف قرآن به تقریب و وحدت امت اسلامی تأکید شده است، گفت: اتحاد جامعه اسلامی بر محور عقلانیت دین مبین اسلام، به عنوان یک اصل در سیره نبوی شناخته می شود و این اتحاد و یگانگی راهی برای مقابله با هجمه های دشمنان است.

وی ادامه داد: حضرت رضا (ع) با پذیرفتن ولایت عهدی توانستند در ایجاد اتحاد میان جامعه اسلامی گام مهم و تأثیرگذاری بردارند و با حضور ایشان در ایران، امنیت برای شیعیان، اتحاد بین مسلمین، مباحثات و گفت وگوهای بین ادیان به عنوان جلوه هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک آستان قدس رضوی برای هفته وحدت/ اجرای طرح های محرومیت زدایی

تدارک آستان قدس رضوی برای هفته وحدت/ اجرای طرح های محرومیت زدایی