مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 13:252021-10-20سياسي

پاکدستی و انسجام اولویت اعضای شورای شهر تهران باشد


رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر باید در خصوص وضعیت شورا دغدغه مند باشند گفت: پاکدستی و انسجام اولویت اعضای شورای شهر تهران باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی چمران ظهر چهارشنبه در جلسه هم اندیشی مدیریت شهری که با حضور رؤسای شوراهای شهر استان تهران برگزار شد ضمن تبریک هفته وحدت اظهار داشت: یکی از افتخارات ما این است که با سیستم شورایی می توانیم شهرها و روستاها و استان را مدیریت و اداره کنیم.

چمران با بیان اینکه اعضای شورای شهر باید در خصوص وضعیت شورا دغدغه مند باشند گفت: پاک دستی از فاکتورهای مهم و ضروری برای اعضای شورای شهر است و نباید این گونه باشد که شورای شهر، شورای شهرداری باشد و از اختیارات و بودجه شوراها کم شود.

رییس شورای شهر تهران با اشاره به رویکرد مطلوب استانداری به شهرداری تهران عنوان داشت: امیدوار هستیم که با پیگیری های مداوم و هم افزایی مناسب میان شهرداری و استانداری شاهد عملکرد مناسب و راهگشای شهرداری باشیم.

وی در ادامه بیان داشت: ارائه خدمات به مردم و همراهی با آنان اسباب خشنودی خداوند را به دنبال خواهد داشت و در این خصوص پاکی و انسجام میان اعضای شورا و شهرداری و استانداری سبب پیش برد هر چه بهتر اهداف خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکدستی و انسجام اولویت اعضای شورای شهر تهران باشد

پاکدستی و انسجام اولویت اعضای شورای شهر تهران باشد