مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 13:052021-10-20سياسي

سیستم اطفای حریق شهرک های صنعتی زنجان تقویت شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: در هفته پدافند غیرعامل سیستم اطفای حریق شهرک های صنعتی استان زنجان بیش از تقویت شود.

- ، خدابخش مرادی نافچی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان در محل استانداری زنجان، گفت: اگر پدافند غیرعامل بزرگترین و جدی ترین هدف باشد، رویکرد شورای پدافند باید این باشد که زیرساخت هایی که خدمات اساسی و حیاتی را به مردم ارائه می دهند فراهم و آمادگی لازم را داشته باشند.

وی اظهار کرد: کارگروه های شورای پدافند غیر عامل یک برنامه اختصاصی در راستای ماموریت محوله این کار را در هفته پدافند غیرعامل انجام دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: در زمان حاضر 11 کارگروه شورا، اقدام شاخص تخصصی را مد نظر قرار دهد و مدیران کارگروه ها مراکز حساس و مهم استان را مورد مطالعه قرار داده و در صورت بروز اشکالاتی در کوتاه مدت نسبت به رفع آن مبادرت کنند.

مرادی نافچی تاکید کرد: مراکز حساس استان باید شناسنامه دار شود و از طرفی امور آب، جهاد کشاورزی، شرکت های پخش فرآورده های نفتی، شرکت های گاز برق، زیرساخت، آب فاضلاب مخابرات اقداماتی پیشگیرانه ای خود را با بروز سرما و برودت هوا مورد توجه قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم اطفای حریق شهرک های صنعتی زنجان تقویت شود

سیستم اطفای حریق شهرک های صنعتی زنجان تقویت شود