مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 13:002021-10-20اقتصادي

راه اندازی مرکز تجاری ایران در ترکیه


نقل و انتقال وجوه صادراتی صادرکنندگان و ارائه مطلوب خدمات بانکی با همکاری بانک شهر و سایر بانک های ایرانی، امکان پذیر خواهد شد.

- معاون وزیر و رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک فیمابین سازمان توسعه تجارت ایران و بانک شهر در خصوص ایجاد و راه اندازی مرکز تجاری جمهوری اسلامی ایران در استانبول ترکیه گفت: این مرکز تجاری در راستای افزایش رقابت پذیری صادرکنندگان ایرانی در بازار ترکیه و سایر کشورهای اروپایی، جذب سرمایه گذاری خارجی، توانمندسازی شبکه های کسب و کار و حمایت از ظرفیت تولیدکنندگان داخلی با استفاده از ظرفیت های بین المللی تاسیس و راه اندازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا از سازمان توسعه تجارت ایران، علیرضا پیمان پاک با اشاره به اینکه تاسیس این مرکز تجاری فرصت مناسبی برای صادرکنندگان ایرانی جهت بازاریابی و افزایش سهم ایران در بازار ترکیه فراهم کرده اظهار داشت: بهره گیری درست از این فرصت در نهایت منجر به توسعه صادرات غیر نفتی و نیل به اهداف از پیش تعیین شده در جهت توسعه صادرات غیر نفتی می گردد.

وی حمایت از ایجاد و توسعه مراکز تجاری جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور را از اولویت های سازمان توسعه تجارت ایران عنوان کرد و افزود: در این مراکز تجاری، ضمن ارائه خدمات مشاوره ای به تجار و ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز تجاری ایران در ترکیه

راه اندازی مرکز تجاری ایران در ترکیه