مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 12:552021-10-20بين الملل

بارزانی؛ گزینه حزب دموکرات برای ریاست جمهوری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مهدی عبدالکریم عضو حزب دموکرات کردستان عراق، امروز (چهارشنبه، 20 اکتبر)، از رویکرد این حزب در نامزد کردن نیچروان بارزانی رییس منطقه کردستان برای تصدی پست ریاست جمهوری خبر داد و گفت که وی از مقبولیت مردمی نزد .

- یک عضو حزب دموکرات کردستان عراق گفت رییس کنونی منطقه کردستان گزینه جدی این حزب برای تصدی پست ریاست جمهوری است و در این زمینه با سایر گروه های سیاسی کُرد پیروز در انتخابات پارلمانی مذاکره خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مهدی عبدالکریم عضو حزب دموکرات کردستان عراق، امروز (چهارشنبه، 20 اکتبر)، از رویکرد این حزب در نامزد کردن نیچروان بارزانی رییس منطقه کردستان برای تصدی پست ریاست جمهوری خبر داد و گفت که وی از مقبولیت مردمی نزد استان های جنوبی عراق برخوردار است.

به نوشته پایگاه خبری المعلومه ، این عضو حزب دموکرات کردستان به ریاست مسعود بارزانی در گفت وگویی تلویزیونی تصریح کرد: این حزب مذاکراتی را با سایر گروه های سیاسی کُرد پیروز در انتخابات پارلمانی اخیر آغاز خواهد کرد تا در نهایت، همگی بر معرفی یک نامزد قوی برای تصدی پست ریاست جمهوری، توافق کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارزانی؛ گزینه حزب دموکرات برای ریاست جمهوری

بارزانی؛ گزینه حزب دموکرات برای ریاست جمهوری